شناسه خبر : 57747
شنبه 07 بهمن 1396 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای جانباز"علمدار" دعا کنید

سید مصطفی علمدار جانباز قطع نخاعی، از چندی پیش در بیمارستان بستری شده و حال عمومی اش رو به وخامت رفته است.

فاش نیوز - سید مصطفی علمدار جانباز قطع نخاعی، از چندی پیش در بیمارستان بستری شده و حال عمومی اش رو به وخامت رفته است.

در همین روزهای پرالتهاب و هیاهوی روزمردگی؛ پیکری بادرد و رنج برخویش می پیچد و نای فریاد را هم از دست داده است. پیکری که یادگار روزهای سخت در دفاع از کیان وطن است. روزهایی که مردانی چون او رفتند تا ماندن خاک رقم بخورد، چون سیدمصطفی ها در برابر تبر ناکسان قد سرو خود را  سپر کردند، تا حقیقت این آب و خاک از غارت درامان ماند.

او که دیروز باقامتی ایستاده در برابر تجاوز و ظلم بود، امروز بر تختخوابی افتاده که درد و رنج امانش را بریده است وتنها آرامبخشش خالقش می باشد؛ امیدآن داشته که خدایش ناجی اش باشد.

جانباز مصطفی علمداری یکی از معاونین ارشد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مشاور اسبق استاندار مازندران در امور ایثارگران بوده است.

گفتنی است جانباز حاج سید حمزه(مصطفی) علمدار متولد اول فروردین ۴۵ در ساری است که پس از چندین سال حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل، در تاریخ ۲۴ اسفند ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ و در حلبچه از ناحیه کمر مجروح و قطع نخاع شده است.

فاش نیوز برای  همه جانبازان و ایثارگران عزیز، خصوصاً برادر جانباز "سیدمصطفی علمداری" آرزوی شفا و سلامتی از درگاه خداوند متعال دارد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اللهم اشف کل مریض
خداوند ا به حق مظلومیت ودرد وزجر طولانی این جانباز دلاور وخانواده محترمشان ,
سید معظم "علمداری " را سلامتی وشفا ی عاجل عنایت بفرما .
امین
خدا ایشان را شفای عاجل عنایت فرماید .و به خانواده ایشان صبر دهد
اللهم اشعف کل مریض . صلاح کار را تو میدانی و بس .
به لطف خدا، نور شفا و سلامتی در جسم و جان این جانباز می تابد
از تهیه کننده خبر فاش نیوز تقاضا میشه برای دعاهای دسته جمعی از عکس های زمان سلامتی جانبازان استفاده کنید.
پس از سالها قسمت شد از طرف دانشگاه من و همسرم که به بيماري اي ال اس دچار است و از دو پا فلج است به کربلا به پابوس امام حسين (ع) ببرند . پس از گرفتن پاسپورت و نامه به بانک جهت گرفتن وام دانشجويي مشغول اماده کردن يک ضامن بودم که سازمان عتبات دانشگاه شيراز بمن زنگ زدند و گفتند که 12 ديماه زمان پروازتان است اول خيلي خوشحال شديم(چون ما ليست انتظاربوديم) اما بعدش گفت که ديگر وقت گرفتن وام نيست شما خودتان پول جور کنيد بعد که برگشتيد وام را بگيريد . عرض کردم جناب چهار مليون تومان را از کجا بياورم ؟ مگر يک قرون دوزار است که جور کنم خلاصه فرمودند اگر جور نکنيد مجبوريم اسمتان را خط بزنيم و فرد ديگري را جايگزين کنيم .
گفتم مومن مگه ميشه به اين راحتي اسم ما را خط بزني ؟ فرمودند حالا واريز نکني مجبوريم و ما ماموريم و معضور
بخدا قسم نميدانم چگونه به همسرم بگويم سفرمان کنسل شده ... سفري که چهار روز ديگر قرار بود انجام شود و همسرم هنوز تدارک وسايل و لوازم مي بيند ...
خداوند شفادهد ولی بسیاری ازجمله حقیر شب را تا صبح بخود پیچیدیم در انزوا وچون سمتی نداریم رها شده ایم نباید محکوم به بی توجهی باشیم علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد اموردرمان جانبازان ملازم ونیازمند با درمان چون شیمیایی نخاعی اعصاب و.....را باید از سایر جانبازان بعنوان جامغه هدف دبا مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دهد اینکه بعد از حاد شدن یا شهادت جانباز هیاهویی شود آیا چه فایده ای دارد پیشگیری قبل از وقوع شعر درمان باشد معذالک ما سالهاست با مرگ تدریجی دست وپنجه وبال بال میزنیم واز مسِولین درمان تقاضا داریم جامعه هدف را دریابید تا جانبازان و خانواده را تسکین آلام باشید گوش اگر گوش تو وناله اگرناله من آنچه البته به جایی نرسد فریادست خداوند روح صبوری وتسلیم بر امتحانات الهی را درما افزون نماید آمین
قربان این لحن مظلومانه ات . خو تقصیر فاش نیوز چیه گلم ؟ خودتون حاضر نمی شید ازتون عکس و خبر تهیه کنن . وظیفه فاش نیوز اینه هر کی رو فهمید خبر رسانی کنه و از حماسه انها بگه . گلم شما همه رو با یه چشم می بینید . اینه که از هم دور افتادیم .
خدایا بخاطر شفای همه جانبازان سپاس گذارم
از خداوند بزرگ شفای عاجل برای برادر علمدار دارم
خدایا به مادرش بی بی فاطمه الزهرا قسمت شفاشو برسون . از این درد نجات پیدا کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi